مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:512018-04-24سياسي

بسیج دانشجویی قزوین خواستار برخورد جدی با خبرنگار هتاک شد


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) اعلام کرد: پیام توهین آمیز هرزنویس هتاک و معلوم الحال روزنامه "جهان صنعت" دل های مسلمانان را به درد آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) اعلام کرد: پیام توهین آمیز هرزنویس هتاک و معلوم الحال روزنامه "جهان صنعت" دل های مسلمانان را به درد آورده است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است: ما معتقدیم همانطور که دفاع از قبور، حرم و حریم مطهر اهل بیت علیهم السلام در برابر متجاوزانی که قصد تخریب آن اماکن مقدس را دارند واجب است و عده ای توفیق ملقب شدن به لقب مدافعان حرم را پیدا کردند، دفاع از ساحت منور و مطهر شخصیت اهل بیت عصمت و طهارت و جلوگیری از تخریب ارزش ها و قداست مقام منیع و رفیع آنان نیز امری واجب و ضروری است.

اینک که پیام توهین آمیز و وقیحانه هرزه نویس هتاک و معلوم الحال روزنامه "جهان صنعت" دل های محبین آل الله، شیعیان و مسلمانان را به درد آورده است بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار برخورد جدی با این هرزه نویس هتاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی قزوین خواستار برخورد جدی با خبرنگار هتاک شد

بسیج دانشجویی قزوین خواستار برخورد جدی با خبرنگار هتاک شد