مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:502018-04-24سياسي

بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز با حضور رییس جمهور


مرکز 64 تختخوابی سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

- بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز با حضور رییس جمهور مرکز 64 تختخوابی سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه با حضور در مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز، ضمن بهره برداری این مرکز آموزشی و درمانی از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

رییس جمهور در این بازدید با توضیح مسوولان و مدیران بیمارستان در جریان روند احداث، تجهیز و خدمات و فعالیت های مرکز سوانح و سوختگی قرار گرفت.

روحانی همچنین ضمن عیادت از برخی بیماران بستری در این مرکز و احوالپرسی با آنان از تلاشها و خدمات کادر درمانی و پزشکی این مرکز تقدیر کرد.

احداث مرکز 64 تختخوابی سوانح و سوختگی سینا تبریز با استانداردهای روز دنیا بنا به فقدان وجود چنین مرکز استانداردی برای خدمت رسانی به این گروه از بیماران در شمال غرب کشور در سفر اردیبهشت ماه سال 94 کاروان تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی مورد تصویب قرار گرفت.

این مرکز شامل بخش های سوختگی مردان، زنان، کودکان، مراقبت های ویژه سوختگی، اتاق های عمل مستقل و موتورخانه مجزا در 6800 متر مربع بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز با حضور رییس جمهور

بهره برداری از مرکز سوانح و سوختگی بیمارستان سینا تبریز با حضور رییس جمهور