مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:462018-04-24سياسي

دنبال اثرگذاری نخبگان در جامعه هستیم/ بودجه بنیاد ملی نخبگان 55 میلیارد تومان است


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه وظیفه این بنیاد فراهم سازی زمینه اثرگذاری نخبگان در جامعه است، گفت: نباید فراموش کنیم که همه در یک کشتی قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدصالح ترکستانی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مخترعان، نخبگان و فرهیختگان نخبه زنجانی که در محل بنیاد ملی نخبگان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه جامعه ما به گفت وگو و گفتمان سازی به ویژه در حوزه نخبگان نیاز دارد، اظهار کرد: شنیدین صحبت های نخبگان از سوی مسؤولان اتفاق بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان سازمان با تجربه ای بوده و با دستور رهبری معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده است، تصریح کرد: کمتر سازمانی چنین ویژگی هایی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات ما در حوزه نخبگان، موضوع نخبه باوری است، گفت: عرضه و تقاضا دو وجه نخبه باوری هستند.

ترکستانی با بیان اینکه منابع دولت محدود شده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز به سوی برنامه ریزی برای بودجه حرکت کرده است، افزود: در حوزه مدیریت مالی و فناوری متخصص در کشور کم داریم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه بنیاد ملی نخبگان فراهم سازی زمینه اثرگذاری نخبگان در جامعه است، خاطرنشان کرد: امروز در کشور فراموش شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال اثرگذاری نخبگان در جامعه هستیم/ بودجه بنیاد ملی نخبگان 55 میلیارد تومان است

دنبال اثرگذاری نخبگان در جامعه هستیم/ بودجه بنیاد ملی نخبگان 55 میلیارد تومان است