مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:212018-04-24سياسي

با حکم وزیر علوم سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب شد


وزیر علوم سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی "، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی حجت اله ایوبی را به سمت سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب کرد.

در حکم انتصاب منصور غلامی خطاب به ایوبی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب می شوید.

انتظار دارم در هماهنگی با نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)، همکاری فعال و هم افزایی مستمر با همه نهادهای ذی ربط در کشور تقویت شود و از ظرفیت کارشناسان آن کمیسیون و نیز دانش و تخصص دانشمندان و صاحب نظران در سطح کشور استفاده شود.

داشته های تاریخی و تمدنی و توانمندی های علمی و فرهنگی ایران عزیز می تواند پشتوانه تدوین و ارائه طرح ها و برنامه های مورد نظر کشورمان در یونسکو قرار گیرد که تحقق مطلوب آن مستلزم خودباوری، دانش حرفه ای، نظم، دور اندیشی و تلاش نظام مند است.

امید است براساس مبانی و ارزش های ایرانی -اسلامی و اهداف بلند مندرج در اسناد ملی در حوزه های آموزش، فرهنگ، علوم و ارتباطات، به ایفای وظایف محوله در چارچوب مصوب اهتمام ورزید و در این راه موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم وزیر علوم سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب شد

با حکم وزیر علوم سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب شد