مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 15:002018-04-24اقتصادي

هنوز مطالبات گذشته گریبانگیر آلومینیوم المهدی است


مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با بیان اینکه برای بخش خصوصی یک میلیون هم زیاد است، اضافه کرد: بخش خصوصی باید بدون تکیه بر کسی پول در بیاورد و آلومینیوم المهدی هنوز مطالبات گذشته گریبان گیرش است و قادر نیست هزینه اش را با تولیدش یکسان کند و کارخانه هنوز به سوددهی نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نصوری صبح امروز در یک نشست خبری، افزود: از مهرماه سال 94 به عنوان اولین مدیر انتصابی پس از خصوصی سازی این شرکت شروع به کار کردم.

وی با بیان اینکه تنها آمدم و هیچ فردی را از بیرون وارد نکردیم و با افراد توانمندی که در شرکت فعالیت داشتند، کار را با تمامی تلاطم ها هدایت و ادامه دادیم، تصریح کرد: همین اتکا به منابع انسانی درون شرکت، بالندگی و رشد شخصیت اجرایی همکاران در کارخانه را به همراه داشت و توانست کارخانه را از بحران ها نجات دهد.

نصوری با اشاره به اینکه فعالیتم را با 258 دیگ کار شروع و امروز 342 دیگ کار تولید را دز حوزه تولید آلومینیوم انجام می دهند که نشان دهنده تلاش های فراوانی است که برای تحقق اهداف پیش بینی شده صورت گرفته است، اضافه کرد: در این مدت تلاطم های زیاد اقتصادی داشتیم اما بدون توقف، کار کردیم و بستر مناسبی ایجاد شده تا به تولید اسمی خود که 250 هزار تن است، برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز مطالبات گذشته گریبانگیر آلومینیوم المهدی است

هنوز مطالبات گذشته گریبانگیر آلومینیوم المهدی است