مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:562018-04-24اجتماعي

تسهیلات متروی تهران و حومه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی "، فرنوش نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب از طریق شبکه ریلی درون شهری، از روز چهارشنبه 1397/02/12 تا شنبه 1397/02/22 با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات، تلاش می کند تا بهترین خدمات رسانی انجام پذیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه مترو در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: در این ایام فاصله حرکت قطارهای خط یک هر 4 دقیقه یکبار خواهد بود.

نوبخت افزود: فاصله حرکت قطارهای خط سه در روزهای جمعه و تعطیل 12 دقیقه است که در ایام برگزاری نمایشگاه؛ فاصله حرکت قطارها به 9 دقیقه کاهش می یابد تا خدمات رسانی مطلوب تری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات متروی تهران و حومه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

تسهیلات متروی تهران و حومه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران