مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:112018-04-24فرهنگي

الیور استون به رسانه ملی می رود!


ویژه برنامه شبکه چهار به مناسبت سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر امشب میزبان «الیور استون» کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سرشناس هالیوودی خواهد شد.

- ویژه برنامه شبکه چهار به مناسبت سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر امشب میزبان الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سرشناس هالیوودی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه شبکه چهار برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر هر شب ساعت 21 با اجرای نادر طالب زاده به صورت زنده از محل برگزاری این جشنواره از پردیس چارسوی به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

بنابراین گزارش، در برنامه سه شنبه (4اردیبشهت) نادر طالب زاده با الیوراستون چهره سینمایی سرشناس هالیوود به گفت وگو می پردازد.

الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی است که به واسطه کارگردانی سری فیلم هایی در مورد جنگ ویتنام به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.

جوخه (1986)، متولد چهارم جولای (1989) و بهشت و زمین (1993 )، سه گانه معروف جنگی استون هستند، هرچند هریک جنبه های مختلفی از جنگ را به تصویر کشیده است.

وال استریت ، وحشی ها و قاتلین بالافطره و ساخت چندین مستند سیاسی از جمله دیگر آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الیور استون به رسانه ملی می رود!

الیور استون به رسانه ملی می رود!