مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 14:062018-04-24اجتماعي

فارس گزارش می دهد دردسرهای طلای سیاه سر طلای سبز


در کنار طبیعت مازندران که محلی برای رویش نهال ها و درختان است در هر گوشه از طبیعت زباله هم جلوه گری می کند تا جایی که ساحل برخی از شهرها به کوهی از زباله تبدیل شده و زباله ها به راحتی تلنبار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان ساری، مازندران در طول ایام سال به ویژه تعطیلات نوروزی و تابستانی مکانی برای حضور مهمانان و مسافرانی است که مایل هستند تعطیلات خود را در طبیعت سرسبز بگذرانند ولی تنها سوغات طبیعت در این ایام زباله است که به راحتی در طبیعت رهاسازی می شود.

زباله ها به راحتی و بدون توجه به اینکه چه آسیبی به طبیعت مازندران وارد می کند رهاسازی می شوند و حتی برخی از زباله ها برای سال های سال در طبیعت باقی می ماند .

در کنار طبیعت مازندران که محلی برای رویش نهال ها و درختان است در هرگوشه از طبیعت زباله هم جلوه گری می کند تا جایی که ساحل برخی از شهرها به کوهی از زباله تبدیل شده و زباله ها به راحتی تلنبار می شود.

طی سال های گذشته در ارتباط با مدیریت پسماند بحث نیروگاه زباله سوز و کمپوست مطرح شده ولی همه مردم دیدند هنوز اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است؛ در شرایطی که دیگر در هیچ جای طبیعت مازندران امکان دفع زباله وجود ندارد زباله به راحتی در مناطق حساس استان دفع می شود و تدابیر لازم برای حل این موضوع هنوز راه به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دردسرهای طلای سیاه سر طلای سبز

فارس گزارش می دهد دردسرهای طلای سیاه سر طلای سبز