مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 12:452018-04-24اقتصادي

فصل جدید همکاری بانک تجارت و مپنا کلید خورد


مدیرعامل بانک تجارت با حضور در ساختمان مرکزی شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا) با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک تجارت"، در این نشست رضا دولت آبادی به منظور توسعه همکاری های دو طرف برگزار شد، از حوزه فعالیت های مپنا از جمله بخش نیروگاهی و برق کشور به عنوان یکی از حوزه های کلیدی کشور یاد کرد و گفت: بانک تجارت همواره نهایت تلاش خود را کرده تا با مشارکت حرفه ای در طرح های توسعه محور مپنا سرویس های بانکی و خدمات مالی ارزنده را به این شرکت ارائه دهد.

مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه مپنا را شریک و مشتری ارزنده و کلیدی بانک می دانیم، افزود: شعبه ویژه بانک تجارت در ساختمان مپنا به بهترین شکل و سریع ترین حالت برای رسیدگی به نیازهای بانکی مپنا ارائه خدمت می کند.

علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا نیز با بیان اینکه بانک تجارت بهترین همکار ما به شمار می رود ، گفت: معتقدیم توسعه صنعت کشور بدون حضور موثر بانک ها معنا ندارد و این بانک ها هستند که می توانند با ارائه راه کارهای مالی و خدمات خود اهداف اقتصادی را پیش ببرند.

وی با تشریح برخی پروژه های در دست احداث این شرکت در نقاط مختلف کشور و همچنین پروژه های بین المللی مپنا بر لزوم توسعه همکاری های دو طرف به ویژه در بخش بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید همکاری بانک تجارت و مپنا کلید خورد

فصل جدید همکاری بانک تجارت و مپنا کلید خورد