مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 12:262018-04-24اقتصادي

مدیرعامل بیمه تعاون: صدور بیمه نامه تضمین کیفیت کالای ایرانی آغاز شد


مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به آغاز اجرای طرح صدور بیمه نامه تضمین کیفیت کالاهایاظهار داشت: تولیدکنندگان ایرانی می توانند با استفاده از این بیمه نامه کیفیت کالایشان را بیمه کنند.

- به گزارش خبرنگار اقتصادی یونس مظلومی امروز در نشستی خبریاظهار داشت: اخیرا بیمه نامه جدیدی برای تضمین کیفیت کالاهای ایرانی طراحی و برای چند تولیدکننده صادر شده است که بر مبنای آن چنانچه دارنده این بیمه نامه نسبت به کیفیت کالای خریداری شده خود دچار مشکل شود می تواند از طریق شرکت بیمه خسارت خود را دریافت کند.

وی افزود: بیمه نامه کیفیت کالای ایرانی در واقع زمینه را برای تشویق مصرف کنندگان کالای ایرانی ی فراهم می کند و به این ترتیب خریداران کالاهای ایرانی می توانند ضمانت نامه قطعی برای کیفیت کالاهای خریداری شده داشته باشند.

یونسی تصریح کرد: در واقع آن دسته از تولیدکنندگانی که ضمانت نامه تضمین کالاهای تولیدی را ضمیمه تولیدات خود کرده و به مصرف کنندگان ارائه می دهند می توانند منتظر رونق بازار باشند چرا که مصرف کنندگان ایرانی هم نسبت به خرید کالای ایرانی رغبت دارند اما به هر حال کیفیت برای آنها از جمله فاکتورهای بسیار مهم و حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بیمه تعاون: صدور بیمه نامه تضمین کیفیت کالای ایرانی آغاز شد

مدیرعامل بیمه تعاون: صدور بیمه نامه تضمین کیفیت کالای ایرانی آغاز شد