مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 12:102018-04-24ورزشي

تسریع در اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان چندین مطالبه از طرف مردم استان، گفت: دریاچه ارومیه که روزی در منطقه می درخشید، اکنون با خشکی فاصله چندانی ندارد! امید است با دستور ویژه رییس جمهور اقدامات تسریع شود تا موجبات خوشحالی مردم آذربایجان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در دیدار مردمی رییس جمهور در ورزشگاه تختی تبریز، با اشاره به مسیر راه آهن میانه - تبریز گفت: این پروژه حدود 18 سال پیش آغاز شده و باید 11 سال پیش مورد بهره برداری قرار می گرفت، در حالی که جدیداً می گویند این خط ریلی تا بستان آباد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و حمل و نقل بقیه مسیر تا تبریز باید توسط اتوبوس انجام شود.

خواستاریم اوامر رییس جمهوری به مسئولان ارائه شود تا این پروژه به طور کامل به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به ایجاد کارخانه ذوب در مس سونگون، اظهار کرد: کارخانه مس سونگون در ورزقان قرار دارد که در این کارخانه مهم، ایجاد یک کارخانه ذوب ضرورت دارد تا آنچه که به دست کارگران زحمتکش استخراج می شود در اینجا به بهره برداری برسد.

امام جمعه تبریز با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط وزرات بهداشت، خاطرنشان کرد: در تبریز بخش مربوط به کبد وجود ندارد و بیماران برای معالجه به شیراز مراجعه می کنند، خواستاریم تا اوامر رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه

تسریع در اجرای برنامه های احیای دریاچه ارومیه