مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:362018-04-24ورزشي

شکایت باشگاه خونه به خونه مازندران از سرپرست تیم بادران تهران


باشگاه خونه به خونه مازندران از ایزد سیف الله پور، سرپرست تیم بادران بابت اتهامات بی پایه و اساسش به تیم خونه به خونه در برنامه دیشب 90 به دادگاه شکایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه خونه به خونه ، سیف الله پور در برنامه دیشب نود بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی مدعی شد در یک نشستی این ادعا مطرح گردید که قرار است بین دقیقه 38 تا 42 دیدار خونه به خونه و بادران توسط داور پنالتی گرفته شود.

اما وی نگفت چطور می توان با بازیکنان دو تیم هماهنگی کرد تا بازی در این دقایق، در محوطه جریمه بادران به جریان بیافتد تا پنالتی گرفته شود! سیف الله پور با این ادعای مضحک حتی به مدافع تیمش که با چنین خطای واضحی مرتکب پنالتی شد نیز تهمت زده است و این جای تعجب دارد.

وی در ادعای خود از حضور علی امیری و مهدی یکتا هم در این نشست خبر داد و عملاً نشان داد منشاء این هجمه های ناجوانمردانه از کجاست و ادعای باشگاه در خصوص تحرکات یکی از تیم ها علیه خونه به خونه بی دلیل نیست.

نکته جالب اینجاست که مهدی هژبری به عنوان شخصی که سیف الله پور وی را از افراد حاضر در نشست یاد کرد، پس از این ادعای سرپرست بادران روی خط تلفنی برنامه 90 آمد و گفت در آن نشست به هیچ عنوان در خصوص این دیدار حرفی به میان نیامد! خوشبختانه هم آقای فنایی به عنوان کارشناس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت باشگاه خونه به خونه مازندران از سرپرست تیم بادران تهران

شکایت باشگاه خونه به خونه مازندران از سرپرست تیم بادران تهران