مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-04-24دانش

دانشگاه نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی دارد


دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب گفت: باید توجه داشت که دانشگاه به عنوان مرکز تولید علم و فناوری نقش عمده ای درتحقق شعارسال حمایت از کالای ایرانی خواهد داشت.

- مبین فریدی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو, با اشاره شعار سال گفت: با توجه به فرمایشات رهبری در مورد شعار سال ،مسلما باید همه اقشار مختلف مردم در تحقق این شعار نقش داشته باشند.

مبین فریدی با اشاره به نقش دانشگاه ها برای تحق شعار سال بیان کرد: باید توجه داشت که دانشگاه به عنوان مرکز تولید علم و فناوری نقش عمده ای درتحقق شعارسال خواهد داشت.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بناب مطرح کرد: بدون شک اگر کالای ایرانی کیفیت کافی را نداشته باشد ،مشتری خودش را از دست میدهد و یک بخش این کیفیت شامل نوآوری است که باید محصولات ایرانی داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه به عنوان مرکز علم و فناوری میتواند در تحقق حمایت از کالای ایرانی نقش بسزایی داشته باشد و دانشگاه ها باید افراد متعهد را برای کار عرصه اقتصادی تربیت کنند.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: ایجاد پویش های دانشجویی و دانشگاهی در تحقق شعار سال حرکت خوبی است ولی باید توجه داشت که کار درعرصه اقتصادی نیازمند کار عملی است ،نیازمند تلاش و کوشش بینهایت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی دارد

دانشگاه نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی دارد