مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:112018-04-24اقتصادي

راشاتودی اعلام کرد پیش بینی عبور قیمت نفت از 80 دلار در آینده نزدیک


چشم انداز افزایش شدید قیمت نفت و عبور آن از مرز 80 دلار باعث شده است که صندوق های سرمایه گذاری کالاهای اساسی اقدام به جذب شدید سرمایه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی"، هم اکنون صندوق های سرمایه گذاری نفتی به شدت در زمینه جذب سرمایه فعال شدند چرا که پیش بینی ها نشان می دهد در آینده نه چندان دور قیمت نفت از مرز 80 دلار عبور خواهد کرد.

سرعت جذب سرمایه این صندوق ها به بالاترین میزان طی سال های گذشته رسیده و یکی از علل افزایش قیمت نفت تشدید بحران های ژئوپلتیکی در خاورمیانه عنوان شده است.

کارشناسان مؤسسه مدیریت سرمایه وست بک و کامادیتیزوردکپیتال معتقد است قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا در آینده خیلی نزدیک از 68 دلار در هر بشکه کنونی به 80 دلار افزایش خواهد یافت.

کاهش تولید نفت آمریکا و برخی شرکت های آفریقایی در کنار تشدید مناقشات ژئوپلتیکی در جهان و همچنین بهبود چشم انداز اقتصاد جهانی باعث شده است که قیمت نفت طی هفته های گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

البته اخیراً انتقاد ترامپ به اوپک و متهم کردن این سازمان به بالا نگه داشتن مصنوعی قیمت نفت باعث شد تا هم نفت برنت و هم نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیم دلار کاهش قیمت را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راشاتودی اعلام کرد پیش بینی عبور قیمت نفت از 80 دلار در آینده نزدیک

راشاتودی اعلام کرد پیش بینی عبور قیمت نفت از 80 دلار در آینده نزدیک