مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 11:062018-04-24فرهنگي

اکران نمایش هایی به زبان ترکی در سطح کشور/ بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار دارد


اگر در خصوص اکران نمایش هایی به زبان ترکی در استان های مختلف کشور از جمله آذربایجان شرقی تقاضایی وجود داشته باشد، - این وزارتخانه نهایت همکاری برای صدور مجوزهای لازم را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، سیدعباس صالحی در نشست با هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش آذربایجان در استحکام بخشی ایران زمین در طول تاریخ یادآور شد: ایران همواره وام دار آذربایجان و استقلال ایرانیان مرهون مردم این خطه است که همچون دژ مستحکم در برابر هرگونه تجاوز به ایران ایستادگی کرده اند و امروز ما مدیون پایداری، همت و رادمردی مردم آذربایجان و تبریز هستیم.

وی ادامه داد: آشنایی ایرانیان با دنیای غرب و فناوری های روز دنیا مدیون آذربایجان است که در کنار آن نقش این نقطه از ایران اسلامی در گسترش، توسعه و ماندگاری فرهنگ دینی و تشیع در ایران و حتی خارج از مرزها بی بدیل بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رابطه ایران و آذربایجان را همچون رابطه سر و پیکر توصیف کرد که از یکدیگر جداییناپذیرند و با بیان اینکه آذربایجان شرقی سرشار از فرصت ها و ظرفیت های بسیار متنوع و مهم در حوزه های فرهنگ و هنر است، بر ضرورت بهره مندی و استفاده از چنین فرصت هایی برای ارتقای فرهنگ، هنر و ادب کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران نمایش هایی به زبان ترکی در سطح کشور/ بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار دارد

اکران نمایش هایی به زبان ترکی در سطح کشور/ بیمه خبرنگاران در دستور کار قرار دارد