مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:512018-04-24فرهنگي

/اختصاصی فارس/ رویداد مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان 29 شهریور برگزار می شود


رییس کاخ گلستان از برگزاری رویدادی با عنوان مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان با مشارکت موزه سینما در روز جهانی سینما خبر داد.

- رویداد مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان 29 شهریور برگزار می شود رییس کاخ گلستان از برگزاری رویدادی با عنوان مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان با مشارکت موزه سینما در روز جهانی سینما خبر داد.

مسعود نصرتی رییس کاخ گلستان در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی "، از برگزاری رویدادی با عنوان مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان در 29 شهریور ماه خبرداد.

نصرتی در این باره توضیح داد: با مشارکت موزه سینما روز 29 شهریور و روز جهانی سینما مروری بر دوران پیش و پس از پهلوی با نمایش فیلم ها و مستندات موجود در کاخ گلستان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این فیلم های مستند شامل 2 بخش است، اظهارداشت: این مستندات از دو بخش تاریخی و معاصر تشکیل شده است که بخش تاریخی آن از زمان قاجار و بخش معاصر از زمان ارگ تاریخی تا به امروز است.

رییس کاخ گلستان عنوان داشت: به همین منظور تیمی برای برگزاری این رویداد و برگزاری نشست تخصصی در این باره تشکیل شده است.

نمایشگاه آثار گرجستان در کاخ گلستان نصرتی همچنین از برگزاری نمایشگاهی مشترک با کشور گرجستان خبرداد و تصریح کرد: با مذاکره با کشور گرجستان نیز نمایشگاهی برای نمایش آثار گرجستان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/اختصاصی فارس/ رویداد مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان 29 شهریور برگزار می شود

/اختصاصی فارس/ رویداد مروری بر فیلم های مستند کاخ گلستان 29 شهریور برگزار می شود