مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:262018-04-24اقتصادي

چشم بستن بر امنیت داخلی برای یک مشت دلار


مسئولان منطقه آزاد اروند برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدام به حذف ویزا برای اتباع بیگانه گرفتند اما نمایندگان این منطقه در مجلس معتقدند که این تصمیم ناشی از یک فشار احساسی و بدون توجه به بسترهای نظارتی موجود انجام شده است.

- فارس حذف روادید اتباع بیگانه در منطقه آزاد اروند را بررسی می کندچشم بستن بر امنیت داخلی برای یک مشت دلار مسئولان منطقه آزاد اروند برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدام به حذف ویزا برای اتباع بیگانه گرفتند اما نمایندگان این منطقه در مجلس معتقدند که این تصمیم ناشی از یک فشار احساسی و بدون توجه به بسترهای نظارتی موجود انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، شهریور سال گذشته بود که تردد بدون ویزای اتباع خارجی به منطقه آزاد اروند اجرایی شد و آذرماه نیز سند آن رونمایی شد.

همین خبر کافی بود که حجم اخبار امیدوارکننده، فضای رسانه ها را در برگیرد تا جایی که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند این موضوع را شروع انقلاب اقتصادی در آبادان و خرمشهر اعلام کرد.

اما این اخبار خوش عمر طولانی نداشتند چراکه در دو ماه گذشته حجم اخبار منفی همچون 2 مرد مست عراقی بیمارستان طالقانی آبادان را به هم ریختند از اخبار امیدوار پیشی گرفت تا جایی که نگرانی هایی درباره بحث های امنیت داخلی و نظارت بر تردد اتباع بیگانه مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم بستن بر امنیت داخلی برای یک مشت دلار

چشم بستن بر امنیت داخلی برای یک مشت دلار