مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:152018-04-24بين الملل

تدارک مفصل ترامپ برای ماکرون +تصاویر


رییس جمهوری آمریکا در راستای پاسخ به مراسم شامی که تابستان گذشته به دعوت همتای فرانسوی خود در برج ایفل با او داشت، روز دوشنبه میزبان اولین ضیافت شام خود به همراه همسرش با خانواده رییس جمهوری فرانسه در جریان سفر سه روزه رسمی آنها به آمریکا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، قرار است دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در جریان این سفر سه روزه درباره موضوعات مهم مثل توافق هسته ای ایران مذاکره کنند.

خانواده رییس جمهوری فرانسه بعد از ورودشان به آمریکا ابتدا به کاخ سفید رفتند و درخت بلوطی را که از طرف ماکرون به ترامپ هدیه داده شده بود به همراه ترامپ و همسرش با بیلچه های طلایی به عنوان سندی برای دوستی آمریکا و فرانسه کاشتند.

بعد از آن ماکرون به همراه همسرش بریژیت و همچنین ترامپ و همسرش ملانیا سوار بر هلی کوپتر مخصوص رییس جمهوری آمریکا به بنای تاریخی "مونت ورنون" در حومه واشنگتن رفتند تا در یک مراسم شام خصوصی حضور پیدا کنند.

خانواده ترامپ و خانواده ماکرون بعد از رسیدن به آنجا تایم کوتاهی را صرف ایستادن در مقابل دوربین ها کرده و پس از آن با خودروهای مخصوص زمین های گلف به این بنای این سرسبز تاریخی رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک مفصل ترامپ برای ماکرون +تصاویر

تدارک مفصل ترامپ برای ماکرون +تصاویر