مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 10:062018-04-24سياسي

دانشگاه ها علت عقب افتادگی توسعه هستند/ دانشجویان باید مهارت خود را به روز کنند


معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه گفت: واقعیت امر این است علت عقب افتادگی در توسعه، عقب افتادگی در دانشگاه ها است فارغ التحصیلان باید مهارت هایی متناسب با نیاز های جامعه کسب کنند، - اما در شرایط کنونی این گونه نیست به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو سعید نمکی معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه در اولین همایش نقش آفرینی دانشگاه ها در اقتصاد ملی که صبح امروز در پژوهشکده علوم و انرژی دانشگاه شریف برگزار شد گفت: راهی که امروز در آموزش عالی می پیماییم راهی است که دیگران در گذشته رفته اند امروزه آموزش عالی باید مملکت را برمبنای منابع اداره کند.

وی در ادامه گفت: دانشگاه ها باید خلق آفرینی کنند در ادبیات توسعه انسان ابزار توسعه نیست در حالی که انسان ابزار یافته هدف را توسعه قرار داده است که این توسعه با آموزش امکان پذیر است.

وی هم چنین افزود: آموزش در مقطع ابتدایی فقط تقویت کردن حافظه دانش آموزان است در حالی که در کشور های دیگر این گونه نیست، واقعیت امر این است علت عقب افتادگی در توسعه، عقب افتادگی در دانشگاه ها است.

نمکی گفت: فارغ التحصیلان باید مهارت هایی متناسب با نیاز های جامعه کسب کنند، اما در شرایط کنونی این گونه نیست آموزش ها فراتر یا پایین تر از حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها علت عقب افتادگی توسعه هستند/ دانشجویان باید مهارت خود را به روز کنند

دانشگاه ها علت عقب افتادگی توسعه هستند/ دانشجویان باید مهارت خود را به روز کنند