مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:552018-04-24فرهنگي

گسترده شدن حمایت از کالای ایرانی در حوزه صنایع فرهنگی


شعار امسال برای حمایت از کالای ایرانی در حوزه صنایع فرهنگی نیز گسترده شده است و تولید کتاب یکی از صنایع فرهنگی است که سیاست خانه کتاب آن است که در سال جاری از کتاب های تالیفی بیش از کتاب های ترجمه حمایت کند.

- مدیرعامل خانه کتاب گفت: شعار امسال برای حمایت از کالای ایرانی در حوزه صنایع فرهنگی نیز گسترده شده است و تولید کتاب یکی از صنایع فرهنگی است که سیاست خانه کتاب آن است که در سال جاری از کتاب های تالیفی بیش از کتاب های ترجمه حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکنام حسینی پور اظهار کرد: کاشان به عنوان شهری با ظرفیت های فرهنگی فراوان است که بزرگانی چون سهراب سپهری، غیاث الدین جمشید کاشانی، ملا احمد نراقی و بابا افضل شاهد بر آن است.

مدیرعامل خانه کتاب افزود: شهرستان کاشان با وجود 25 ناشر بالاتر از برخی استان ها است به طوری که در سال های پس از انقلاب اسلامی، از مجموع 1600 عنوان کتاب منتشر شده حدود 94 درصد آن کتاب های تالیفی بوده است.

وی در مورد انتخاب کاشان برای پایتخت شدن کتاب ایران، گفت: کاشان برای مشارکت نهادهای دولتی، موسسه های فرهنگی و نهادهای مردمی، طرح های خوبی داشت که امیدواریم، ادامه پیدا کند.

حسینی پور تصریح کرد: شهرداری ها با تامین زیر ساخت ها و اصلاح قوانین در جهت حمایت از ناشران و کتابفروشی ها می توانند به تقویت کتابفروشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترده شدن حمایت از کالای ایرانی در حوزه صنایع فرهنگی

گسترده شدن حمایت از کالای ایرانی در حوزه صنایع فرهنگی