مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 09:262018-04-24سياسي

هزاران قاتل، تروریست، کلاهبردار و کودک آزار در تلگرام فعالند


مرکز ملی فضای مجازی با بیان این که تلگرام به منشور حقوق شهروندی مردم ایران تعهدی ندارد، هشدار داد در شرایط کنونی، هزاران قاتل و تروریست و کلاهبردار و شیاد و سارق و متجاوز و کودک آزار از این پیام رسان استفاده می کنند، - ولی از تعقیب در امان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مرکز ملی فضای مجازی طی گزارشی به بررسی میزان تعهد تلگرام به حفاظت از اطلاعات شخصی و داده های کاربران ایرانی این پیام رسان پرداخته است.

در این گزارش با بیان این که انبارش داده های کاربران ایرانی تلگرام در خارج از کشور صورت می پذیرد که به خلاف مصوبه شورای عالی فضای مجازی است آمده است: تلگرام تعهدی نسبت به منشور حقوق شهروندی جمهوری اسلامی ایران ندارد، در ایران به ثبت رسمی نرسیده، و هیج تعهدی به تبعیت از قوانین داخلی ایران ندارد.

مرکز ملی فضای مجازی تأکید کرده است تلگرام از جنبه های متعدد تهدیدی علیه امنیت ملی کشور است.

این مرکز با اشاره به این که تلگرام ظاهراً هیچ فعالیت اقتصادی ندارد و حتی منبع درآمدی از طریق پذیرش آگهی ندارد این موضوع را قابل تأمل می داند.

با توجه به این که انبوهی از اطلاعات کاربران در اختیار این پیام رسان است فروش این اطلاعات و داده ها می تواند منبع درآمدی خوبی برای مالک این پیام رسان باشد به ویژه این که دولت های متخاصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران قاتل، تروریست، کلاهبردار و کودک آزار در تلگرام فعالند

هزاران قاتل، تروریست، کلاهبردار و کودک آزار در تلگرام فعالند