مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:552018-04-24اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین رفاه و ستاد فناوری نانو


تفاهم نامه همکاری بین شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه و ستاد فناوری نانو معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دیروز در ستاد فناوری نانو منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، در این مراسم سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با اشاره به اینکه انعقاد این تفاهم می تواند به عنوان یک گام ارزشمند برای توسعه بازار محصولات مبتنی بر فناوری نانو باشد، گفت: بسیاری از محصولات می توانند متاثر از فناوری نانو بوده و با کیفیت بالا وارزش افزوده مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در ستاد نانو با آن مواجه بودیم، به هم ریختگی بازار بود.

به هر حال مردم توان این را ندارند که تشخیص دهند کالایی که عرضه می شود از چه کیفیتی برخوردار است، چرا که برداشت مردم از محصولات نانو یک برداشت مثبت است.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو با ابراز امیدواری از اینکه فروشگاه های رفاه می توانند گام مثبتی در زمینه ایجاد اطمینان و آرامش در بازار و مصرف کننده شوند، تصریح کرد: ایجاد کشش در بازار می تواند در توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آن موثر و تاثیرگذار باشد.

فرشید گلزاده مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه نیز دراین مراسم با اعلام اینکه، ماموریت مجموعه رفاه را فراتر از یک بنگاه اقتصادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین رفاه و ستاد فناوری نانو

امضای تفاهم نامه همکاری بین رفاه و ستاد فناوری نانو