مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:212018-04-24سياسي

عکس یادگاری با افراطیونی که گفتند «مجلس زوری» و «ناطق نوری» نمی خواهند


«اینکه آقای ناطق نوری دغدغه خود پیرامون بازنگری در قانون اساسی را با اشخاصی مثل خانم مینو خالقی و یاشار سلطانی یا فواد صادقی که جملگی سابقه حواشی سیاسی، - عکس یادگاری با افراطیونی که گفتند مجلس زوری و ناطق نوری نمی خواهند " اینکه آقای ناطق نوری دغدغه خود پیرامون بازنگری در قانون اساسی را با اشخاصی مثل خانم مینو خالقی و یاشار سلطانی یا فواد صادقی که جملگی سابقه حواشی سیاسی، رد صلاحیت و دستگیری و بازداشت دارند را مطرح کرده اند، جای سوال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،فیاض زاهد، از افراطیون مدعی اصلاح طلبی به تازگی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا، از دیدار خود و جمعی از فعالان سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب با حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در روز پنجشنبه گذشته خبر داده است.

براساس گفته های او مینو خالقی، محمدجواد حق شناس، یاشار سلطانی، غلامعلی رجایی و فواد صادقی از جمله سایر حاضرین در این جلسه بوده اند.

همچنین درباره اظهارات ناطق نوری در این جلسه گفته است: قانون اساسی و ضرورت توجه به ظرفیت های آن و همچنین بازنگری آن ازجمله محورهایی بود که آقای ناطق نوری به آن اشاره کردند و نگران هستند که برخی از مسئولیت ها حوزه هایش در قانون اساسی به روشنی تفکیک نشده و تکالیف مشخص نیست که این مسئله موجب سردرگمی در پیگیری مطالبات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکس یادگاری با افراطیونی که گفتند «مجلس زوری» و «ناطق نوری» نمی خواهند

عکس یادگاری با افراطیونی که گفتند «مجلس زوری» و «ناطق نوری» نمی خواهند