مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1397 ساعت 08:212018-04-24سياسي

وقت کشی مسئولین دانشگاه تربیت مدرس در اجرای حکم قطعی دیوان عدالت اداری


درحالیکه دیوان عدالت اداری حکم قطعی در ارتباط با استخدام پیمانی بورسیه های دانشگاه تربیت مدرس صادر کرده و حتی به علت عدم اجرای این حکم اخطار اول را هم ارسال شده است، - مسئولین این دانشگاه از اجرای حکم استنکاف و وقت کشی می کنند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درحالیکه دیوان عدالت اداری در سوم دی ماه حکم قطعی در ارتباط با استخدام پیمانی بورسیه های دانشگاه تربیت مدرس را صادر کرده است اما با گذشت بیش از 4ماه، مسئولین این دانشگاه از اجرای حکم قطعی این محکمه استنکاف کرده اند، به طوریکه قاضی اجرای احکام دیوان عدالت اداری ناگریز اخطار اول را برای مسئولین این دانشگاه برای اجرای حکم مذکور در 8 اسفند 1396 صادر کرد.

نشانه ها حاکی از این است که مسئولین دانشگاه حتی پس از وصول اخطار اول در 8 اسفند 1396 و پیگیری های مستمر بورسیه ها هنوز هم هیچگونه اقدامی در راستای اجرای حکم مذکور صورت نداده اند و فقط در پی اتلاف وقت هستند تا شاید با طولانی و فرسایشی کردن آن بورسیه ها مایوس شده و از پیگیری حقوق قانونی خود منصرف شوند.

بر اساس روند، دیوان عدالت اداری در صورت استنکاف مسئولین دانشگاه از اجرای حکم سه بار به آنها اخطار خواهد داد و سپس رییس دانشگاه را احضار و در صورت استنکاف، حکم انفصال از خدمت را برای وی صادر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت کشی مسئولین دانشگاه تربیت مدرس در اجرای حکم قطعی دیوان عدالت اداری

وقت کشی مسئولین دانشگاه تربیت مدرس در اجرای حکم قطعی دیوان عدالت اداری