مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 22:462018-04-23سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی است


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: باور و ایمان قلبی به آموزه های اسلام و اهل بیت(ع) و فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز"، سید مرتضی بختیاری در مراسم تجلیل از جانبازان آستان قدس رضوی گفت: انقلاب اسلامی امتداد حرکت عظیم مبارزاتی ائمه هدی(ع) است و در این مسیر ملت مبارز کشورمان ثابت کردند که اعتقاد به مبانی اسلام و قرآن را با جان و دل پذیرفته اند.

وی تصریح کرد: نبی مکرم اسلام(ص) در راه اجرای رسالت خویش بسیار آزار دید و سختی ها و مشقت های فراوان را تحمل کرد و در ادامه این راه پر فراز و نشیب، ائمه اطهار(ع) نیز همواره بر ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان پای فشاری کردند و به شهادت رسیدند.

بختیاری افزود: تاریخ و سبک زندگی هرکدام از اهل بیت(ع) را که مرور می کنیم به عمق اعتقاد آن بزرگواران به مبارزه با استکبار و استبداد پی می بریم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیام زندگی نورانی حضرت امام رضا(ع) را مبارزه دائمی خستگی ناپذیر توصیف فرمودند، اظهار کرد: شما جانبازان سرافراز آستان قدس رضوی با تاسی به سیره عملی و نظری ولی نعمتمان، پای در میدان جهاد گذاشتید و به افتخار جانبازی در راه اسلام، قرآن و انقلاب نائل آمدید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی است

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی است