مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 21:052018-04-23سياسي

بازدید معاون ستاد حقوق بشر از مرکز مداخله در بحران شهید نواب صفوی


کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر به همراه هیاتی از برخی دستگاه های عضو ستاد، از مرکز مداخله در بحران شهید نواب صفوی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان این بازدید که مدیرکل آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی و چند تن از مدیران و مسئولان سازمان بهزیستی کشور و استان تهران نیز حضور داشتند، اقدامات این سازمان در حوزه های مختلف کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، زنان بدسرپرست، معلولان، کهنسالان، معتادان و آسیب های اجتماعی تشریح شد.

در ابتدای این بازدید، غریب آبادی اظهار کرد: هدف از این بازدید این است که بتوانیم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و برطرف کردن خلاءهای بین دستگاهی و ارتقای خدمات مراکز مداخله در بحران، قدم برداریم.

معاون امور بین الملل دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زنان، کودکان، معلولان و سالمندان در هر جامعه ای جزو اقشار آسیب پذیر تلقی می شوند که ضرورت دارد حمایت های مناسب و مضاعفی از آنان صورت گیرد.

غریب آبادی ادامه داد: بر اساس آمارها و گزارش ها، آسیب های اجتماعی مانند خشونت علیه زنان و کودک آزاری در کشور ما از بسیاری کشورها پایین تر است که به فرهنگ و ارزش های دینی حاکم بر جامعه برمی گردد.

وی تصریح کرد: وجود این مراکز در کشور به این مفهوم نیست که خشونت در کشور ما وضعیت نگران کننده ای دارد، بلکه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون ستاد حقوق بشر از مرکز مداخله در بحران شهید نواب صفوی

بازدید معاون ستاد حقوق بشر از مرکز مداخله در بحران شهید نواب صفوی