مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 21:002018-04-23سياسي

شفیعی: حضور گزینه های جوان در بین نامزدهای شهرداری تهران امیدوارکننده است


یک عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: حل مشکلات عمده پایتخت از جمله آلودگی هوا و ترافیک جز از طریق مشارکت عموم شهروندان امکان پذیر نیست و قطعا یک شهردار جوان با اتکا به سرمایه اجتماعی عظیم جوانان و ارتقای اعتماد عمومی، - می تواند بیشترین شانس موفقیت را در این مسیر داشته باشد.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در حال از دست دادن زمان برای پیشبرد برنامه های توسعه شهری در تهران هستیم، اظهار کرد: با استعفای شهردار تهران خواه، ناخواه کُندی و بلاتکلیفی بر امور شهر حاکم شده و باید هرچه سریعتر از این فضا خارج شویم.

وی افزود: برای برون رفت از فضای فعلی و نیز برای رفع مسائل و مشکلات به جا مانده از دوره های مدیریت قبلی شهرداری تهران، معرفی گزینه ای که توان ایستادگی در برابر فشارها را داشته باشد و فارغ از مسائل جناحی به ایجاد سیستمی شفاف و ضد فساد در شهرداری بیندیشد و از طرفی در به کارگیری فناوری روزآمد جدیت داشته باشد، ضروری است.

شفیعی تصریح کرد: همه گزینه هایی که برای شهرداری تهران معرفی شده اند، قابل احترام هستند اما واقعیت این است که به دلیل سرعت تحولات در حوزه تکنولوژی و متدهای جدیدی که در مسائل مدیریتی مطرح شده است، گزینه هایی که بخش بیشتری از زندگی خود را در بطن این تحولات بوده اند، بهتر می توانند حرکت مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفیعی: حضور گزینه های جوان در بین نامزدهای شهرداری تهران امیدوارکننده است

شفیعی: حضور گزینه های جوان در بین نامزدهای شهرداری تهران امیدوارکننده است