مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 17:552018-04-23سياسي

باید تنها به دنبال خدمت به مردم باشیم


رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی همواره برای دولت حائز اهمیت است، گفت: وحدت و همدلی مسوولان برای خدمت به مردم و توسعه بیش از پیش در این استان، - نوید بخش تحولی بزرگ در آذربایجان شرقی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی و در آستانه هفته شوراها و ایام روز جانباز با حضور در منزل دکتر شکور اکبرنژاد رییس شورای شهر تبریز و از جانبازان دفاع مقدس، ضمن دیدار با وی از خدمات وی در سنگرهای مختلف دفاع مقدس، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و دیگر عرصه های خدمت به ملت ایران تقدیر کرد.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به نقش موثر شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: شوراها در حقیقت تبلور خواسته های دمکراتیک ملت ایران و از جلوه های دموکراسی در کشور هستند که با تلاش خود می توانند در آبادانی و توسعه شهر و کشور نقش آفرینی موثری داشته باشند.

واعظی تاکید کرد: باید در جایگاه های مهمی مانند شورای شهر تنها به دنبال خدمت در راستای منافع مردم بود و منافع جناحی در حاشیه قرار داشته و از انگیزه های سیاسی دوری کرد.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه خطه آذربایجان همواره برای دولت و رییس جمهور از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و خواهد بود، افزود: جدای از همه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید تنها به دنبال خدمت به مردم باشیم

باید تنها به دنبال خدمت به مردم باشیم