مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 17:052018-04-23اجتماعي

آماده سازی 200 هکتار پارکینگ اطراف مسجد مقدس جمکران


معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: در جهت خدمت رسانی به زائران در نیمه شعبان، 200 هکتار پارکینگ اطراف مسجد مقدس جمکران آماده سازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عباس ذاکریان ظهر امروز در نشست خبری با موضوع طرح آمارگیری و اجرای مطالعات جامع حمل و نقل درون شهری توسط شهرداری قم و تمهیدات لازم برای ساماندهی ترافیک نیمه شعبان در قم اظهار کرد: در این روز ناوگان اتوبوسرانی از 5 نقطه مردم را به صورت رایگان به مسجد مقدس جمکران منتقل می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم افزود: همچنین در این ایام از 300 دستگاه اتوبوس فعال شهر تعداد 200 دستگاه برای تردد مسافران و زائران به سمت جمکران حرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس ها از مسیرهای پنج گانه شامل پردیسان، خیابان شبستان، میدان نبوت، میدان شهید زین الدین و میدان مطهری از ظهر روز سه شنبه تا صبح روز نیمه شعبان حرکت خواهند کرد.

ذاکریان تصریح کرد: با توجه به این که سالروز میلاد ولیعصر(عج) مصادف با شب چهارشنبه است، پیش بینی می شود امسال با حضور گسترده تری از زائران در روزهای پایانی هفته جاری مواجه باشیم و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: برای اطلاع مردم از مسیرها بیش از 40 بنر در سطح شهر نصب می شود تا زائران در بدو ورود با مسیریابی لازم به مسجد مقدس جمکران بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 200 هکتار پارکینگ اطراف مسجد مقدس جمکران

آماده سازی 200 هکتار پارکینگ اطراف مسجد مقدس جمکران