مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:302018-04-23سياسي

همایش ملی خلیج فارس به دور دوازدهم رسید


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از برگزاری دوازدهمین همایش ملیِ علمی – فرهنگی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی علیزاده با بیان این که این همایش 11 اردیبهشت و در شهر بوشهر برگزار می شود، با تأکید بر اهمیت روز خلیج فارس در تقویم عمومی کشور گفت: نام گذاری روز ملی "خلیج فارس" یک روند چندین ساله بر مبنای اراده قاطع عمومی جامعه، رسانه ها، مردم و فعالان حوزه فرهنگ علیه رسانه های مغرض و برخی از کشورهای نوظهور منطقه بوده است.

وی بیان کرد: در مجموعه همایش های خلیج فارس در این سال ها تلاش شده است تا هم زمان با این روز در قالب همایش خلیج فارس به اطلاعات برجای مانده تاریخی در پیوند با خلیج فارس و آثار تاریخی و فرهنگی تمدنی مربوط به آن ایران پرداخته شود و از زبان دانشگاهیان این موضوع مطرح شود، چون دانشگاهیان نقش مهمی در عرصه معرفی فرهنگ و افتخار ایرانیان در حوزه خلیج فارس دارند و این همایش زمینه را برای تولید و نشر محتوای این حوزه را فراهم می کند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی این همایش را بستری برای تبادل علمی با محوریت نام "خلیج فارس" و استفاده از تجربیات استادان برجسته دانست و افزود: دبیرخانه بر این نکته تأکید دارد که پاسداشت نام خلیج فارس توسط آحاد جامعه و مزیت های مربوط به خلیج فارس بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی خلیج فارس به دور دوازدهم رسید

همایش ملی خلیج فارس به دور دوازدهم رسید