مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:302018-04-23اقتصادي

ماجرای یک اولتیماتوم و مرغی که پرید!


این روزها افزایش و کاهش قیمت ها در حوزه های مختلف از دلار و سکه و لوازم منزل و کالاهای الکترونیک گرفته تا گوشت و مرغ از جمله خبرهای ثابت حوزه ی اقتصادی به شمار می رود، - امروز هم جهش قیمت گوشت مرغ در بازار خبری بود که علت افزایش آن ناشی از نوسانات ارزی، کمبود نهاده های تولید و کاهش جوجه ریزی عامل در بازار اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قیمت گوشت مرغ از اواخر سال گذشته با جهش قیمت همراه شد و هر کیلوگرم آن به بیش از 8000 تومان به فروش رسید و حتی در روزهای پایانی سال به مرز 9000 تومان هم نزدیک شد اما ظاهرا این روزها هم وعده ها مبنی بر کاهش قیمت گوشت مرغ و تعدیل قیمت ها در بازار، قیمت این نوع گوشت کاهش پیدا نکرده و به طور متوسط کیلویی 8700 تومان فروخته می شود.

امروز همچنین در خبرها اعلام شد که با توجه به اینکه قرار است رصد کامل شبکه تولید و واردات محصولات دخانی از آبان ماه سال جاری از طریق سامانه جامع تجارت در دستور کار قرار گیرد، مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور طبق ابلاغیه ای به همه تولیدکنندگان سیگار و محصولات دخانی اعلام کرد که نسبت به ثبت موجودی انبارهای تولیدی خود اقدام کنند.

در این ابلاغیه صادر شده برای آن دسته از شرکت های تولیدکننده که علاوه بر انبارهای نگهداری سیگار در محل کارخانه تولیدی، مراکز نگهداری دیگری نیز در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک اولتیماتوم و مرغی که پرید!

ماجرای یک اولتیماتوم و مرغی که پرید!