مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 16:052018-04-23اقتصادي

بزودی 60 اَبرپروژه اقتصادی در سراسر خوزستان اجرا می شود


معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان که از سوی استانداری خوزستان تدوین شد، گفت: - .

این طرح پس از آنکه مورد تایید رییس جمهور قرار گرفت از طرف وزارت اقتصاد و امور دارایی به سایر استان ها ابلاغ شد تا به عنوان الگویی برای توسعه و پیشرفت مورد بهره برداری قرار گرفته شود.

بنا است در قالب این طرح 60 ابرپروژه در سراسر استان خوزستان تعریف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی بحرینی در خصوص شکل گیری ایده طرح توسعه سرمایه گذاری خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان به دلیل ظرفیت هایی که در زمینه های مختلف مانند نفت، گاز، پتروشیمی، برق، کشاورزی، بنادر، صادرات، ترانزیت، منطقه آزاد، فولاد و دیگر زمینه ها از جمله گردشگری آنهم با دارا بودن سه اثر ثبت جهانی، دارد کل اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

بنابراین با توجه به کاهش منابع عمرانی کشور به دلیل افزایش هزینه های جاری دولت و همچنین اهمیت وضعیت اشتغال در استان، تصمیم بر آن شد تا با انجام چنین طرحی اقدامی اساسی در راستای تحول همه جانبه در استان برداشته شود.

وی با اشاره به برنامه عملیاتی توسعه و سرمایه گذاری استان خوزستان که از سوی استانداری خوزستان تدوین شد، افزود: این طرح پس از آنکه مورد تایید رییس جمهور قرار گرفت از طرف وزارت اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی 60 اَبرپروژه اقتصادی در سراسر خوزستان اجرا می شود

بزودی 60 اَبرپروژه اقتصادی در سراسر خوزستان اجرا می شود