مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:452018-04-23اجتماعي

تالاب بهشت معصومه به "اکوپارک بهشت" تبدیل شود


نائب رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح تبدیل تالاب بهشت معصومه(س) قم به «اکوپارک بهشت» با محوریت آموزش محیط زیست و حفاظت از حیات وحش در دست بررسی است.

- نائب رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: طرح تبدیل تالاب بهشت معصومه(س) قم به اکوپارک بهشت با محوریت آموزش محیط زیست و حفاظت از حیات وحش در دست بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بختیاری در بازدید از تالاب بهشت معصومه که به مناسبت روز جهانی زمین پاک و به همراه مدیرکل و معاونان اداره کل محیط زیست استان به انجام رسید، گفت: چالش ها و مشکلات محیط زیستی قم باید به خوبی شناسایی شده و با توجه به کمبود امکانات و اعتبارات، بر اساس اولویت ها مورد رسیدگی قرار گرفته و راهکارهای دقیق و کارشناسی شده برای برطرف کردن مشکلات در این حوزه تدوین شود.

وی با بیان اینکه برای مقابله با معضلات محیط زیستی باید هدفمند و با برنامه حرکت کنیم، اظهار کرد: با توجه به بحران خشکسالی در سراسر کشور و در استان قم، همه نهادها و دستگاههای اجرایی باید تمامی امکانات و ظرفیت های خود را برای مقابله با چالش های محیط زیستی استان به ویژه معضل گرد و غبار به کار بگیرند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر قم بر ضرورت مقابله با قانون شکنان و متخلفان محیط زیستی تأکید کرد و گفت: با حضور مسئولان در صحنه برای مقابله با متخلفان، مردم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب بهشت معصومه به "اکوپارک بهشت" تبدیل شود

تالاب بهشت معصومه به "اکوپارک بهشت" تبدیل شود