مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:452018-04-23اقتصادي

آمادگی کره جنوبی و چین برای سرمایه گذاری در فرودگاه پیام


عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: پیام اگر چه در سطح وظیفه و عملکردی یک دستگاه ملی قلمداد می شود، اما به لحاظ ژئوپلیتیک قابلیت تبدیل به موتور محرک توسعه اشتغال و رونق اقتصادی در استان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نادرثناگو مطلق اظهار کرد: عملکرد سالیانه در برخی از بخش های مجموعه پیام پیشرفت بیش از 100 درصدی نسبت به سال قبل را شاهد بوده که این مرهون داشتن برنامه و انگیزه بالای تیم مدیریتی جدید و همکاران ما در پیام است.

عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطرنشان کرد: بنا داریم در سال 97 بر اساس طرح جامعی که برای منطقه ویژه اقتصادی پیام در نظر گرفته شده در چهار بخش شهر فرودگاهی، شهر لجستیک، شهرسلامت و شهر ICT اقدامات خود را به پیش ببریم.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در پیام افزود: در حال حاضر برای سرمایه گذاری در بخش های گوناگون پیام پیشنهادات مناسبی از سرمایه گذاران داریم که با در نظر گرفتن برنامه های توسعه شرکت و در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی درحال بررسی پیشنهادات هستیم، درحوزه فرودگاهی هیات های سرمایه گذاری از کشور کره جنوبی و چین آماده امضاء تفاهم نامه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کره جنوبی و چین برای سرمایه گذاری در فرودگاه پیام

آمادگی کره جنوبی و چین برای سرمایه گذاری در فرودگاه پیام