مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:412018-04-23سياسي

روایتی از زندگی یکی از شهدای مخابرات ایران در بچه های مخابرات رونمایی شد


کتاب بچه های مخابرات روایتی از زندگی شهید ابوالفضل کلانتری با حضور خانواده شهید رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، آیین رونمایی از کتاب بچه های مخابرات در ایام ولادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) در مراسمی با حضور جانبازان شاغل در مخابرات رونمایی شد.

این کتاب حاوی بخشی از زندگی شهید ابوالفضل کلانتری، از کارکنان مخابرات در مناطق 5 و 4 تهران است که در دوران آغازین انقلاب اسلامی و روزهای جنگ تحمیلی در این مناطق شاغل بوده و با حضور در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

در مقدمه این کتاب آمده است که شهید کلانتری نمونه و الگویی از سایر شهیدان و جانبازان و آینه ای از سایر همکاران عزیز در دوران تلاش و ایثار بوده که در کنار فعالیت سازندگی برای انجام خدمت مخابراتی به مردم، برای پیشبرد اهداف والای انقلاب و دفاع از کشور عزیزمان نیز تمام قد ایستاده و جان و مال خود را در طبق اخلاص نهاده است.

محتوای این کتاب پس از توجه کوتاهی به زندگی خانوادگی شهید کلانتری، بخش اعظم خود را به خاطرات اداری آن شهید بزرگوار در اداره و در میان جمع همکاران اختصاص داده است.

نویسنده کتاب پس از بیان خاطرات خود از شهید کلانتری بخش هایی از آن را هم به بیان روایت جمعی از همکاران در مورد شهید کلانتری اختصاص داده است، وصیت نامه های شهید هم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از زندگی یکی از شهدای مخابرات ایران در بچه های مخابرات رونمایی شد

روایتی از زندگی یکی از شهدای مخابرات ایران در بچه های مخابرات رونمایی شد