مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:302018-04-23بين الملل

"ترزا می در توافق اتحادیه گمرکی شکست بخورد، استعفا می دهد"


طبق گزارش ها، ترزا می در صورت شکست در یک رای گیری مهم ماه آتی درباره بریگزیت از مقام نخست وزیری بریتانیا استعفا خواهد کرد.

- "ترزا می در توافق اتحادیه گمرکی شکست بخورد، استعفا می دهد" طبق گزارش ها، ترزا می در صورت شکست در یک رای گیری مهم ماه آتی درباره بریگزیت از مقام نخست وزیری بریتانیا استعفا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری بی بی سی گزارش داد، دفتر نخست وزیری بریتانیا رای گیری بر سر اتحادیه گمرکی را در واقع رای اعتماد به دولت ترزا می در نظر گرفته است.

با این حال یک منبع ارشد در دولت لندن بعدا تاکید کرد که رای گیری مذکور مساله رای اعتماد به حساب نمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیرر، در حالی که رای گیری مذکور به لحاظ حقوقی الزام آور نخواهد بود، اما نشانه ای برای قانونگذاران هم حزبی ترزا می است مبنی بر اینکه او حاضر است شغل خودش را برای خروج بریتانیا از هرگونه اتحادیه گمرکی به خطر بیندازد.

این تحولات در شرایطی رخ می دهد که نخست وزیر بریتانیا با هفته ای مملو از مبارزات پارلمانی روبروست و این درگیری ها عمدتا روی ماندن در یک اتحادیه گمرکی با اتحادیه اروپا متمرکز است که هنوز دولت را به چالش می کشد.

در همین حال دولت لندن در پاسخ به شایعاتی مبنی بر عقب نشینی به موضعی نرم تر تاکید و اعلام کرد: ما در اتحادیه گمرکی نمی مانیم یا به یک اتحادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"ترزا می در توافق اتحادیه گمرکی شکست بخورد، استعفا می دهد"

"ترزا می در توافق اتحادیه گمرکی شکست بخورد، استعفا می دهد"