مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-04-23سياسي

مهم ترین ویژگی آیت الله مهمان نواز، بصیرت سیاسی ایشان بود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از یاران دیرینه و باوفای انقلاب از دنیا رفت، گفت: مهم ترین ویژگی آیت الله مهمان نواز، بصیرت سیاسی ایشان بود.

- حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ویژگی های اخلاقی آیت الله مهمان نواز، ایشان را مجاهدی با بصیرت، با فضیلت، متواضع، صادق، ایثارگر و گشاده رو توصیف کرد.

وی یکی از بارزترین ویژگی های اخلاقی نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را خوش اخلاقی ایشان دانست و ادامه داد: آیت الله مهمان نواز همیشه با روی خوش و چهره ای گشاده به استقبال میهمانان خود می رفت و پناهگاهی امن برای مردم در این استان بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه آیت الله مهمان نواز در این منطقه از کشور 40 سال است که محور وحدت و هدایت مردم بوده است، خاطرنشان کرد: مدافع سرسخت امام راحل(ره) بود و قبل از پیروزی انقلاب نقش اثرگذاری در مبارزه با رژیم ستمشاهی داشت.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب فعالیت های سیاسی ایشان در حدی گسترده بوده است که بارها علاوه بر تهدید جانی، به خانه وی حمله برده و حتی کتاب ها و قرآن های خانه شان را به آتش کشیدند.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب نیز آیت الله مهمان نواز نقش تاثیرگذاری در هدایت مردم داشتند و در زمان هشت سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ویژگی آیت الله مهمان نواز، بصیرت سیاسی ایشان بود

مهم ترین ویژگی آیت الله مهمان نواز، بصیرت سیاسی ایشان بود