مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 14:152018-04-23سياسي

فاضلاب ورودی به کارون در مقطع اهواز تا 3سال آینده به صفر می رسد


یک طرح آماده کرده ایم که طبق آن 55درصد فاضلاب ورودی به رودخانه کارون ظرف 8ماه تا یک سال آینده جمع آوری می شود و دیگر وارد کارون نمی شود وامیدواریم ظرف 3سال آینده کل فاضلاب ورودی به رودخانه کارون را در مقطع اهواز به صفر برسانیم.

- استاندار خوزستان گفت: یک طرح آماده کرده ایم که طبق آن 55درصد فاضلاب ورودی به رودخانه کارون ظرف 8ماه تا یک سال آینده جمع آوری می شود و دیگر وارد کارون نمی شود وامیدواریم ظرف 3سال آینده کل فاضلاب ورودی به رودخانه کارون را در مقطع اهواز به صفر برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی امروز، سوم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از تصفیه خانه های فاضلاب اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از کارهایی که به مردم منطقه منبع آب، حصیرآباد، کوی رمضان و شرق اهواز وعده داده بودیم این بود که سعی کنیم که وضعیت آب را از نظر کمی و کیفی در این مناطق اصلاح کنیم.

وی افزود: به همین علت دستگاه های متولی از جمله سازمان آب و برق خوزستان، شرکت آب و فاضلاب اهواز، استانداری خوزستان و فرمانداری اهواز درگیر کار شدند تا کاری که حدود 25سال معوق مانده بود، به انجام برسد.

استاندار خوزستان بیان کرد: خوشبختانه این کار در حال حاضر تکمیل است و شاید یک یا دو درصد از کار باقی مانده باشد و شاید ظرف 20روز تا یک ماه آینده کار به طور کامل تکمیل شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب ورودی به کارون در مقطع اهواز تا 3سال آینده به صفر می رسد

فاضلاب ورودی به کارون در مقطع اهواز تا 3سال آینده به صفر می رسد