مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:512018-04-23دانش

فرهاد رهبر مطرح کرد هشدار درباره پدیده نفوذ در دانشگاه ها


بصیرت افزایی مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است و دست اندرکاران امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به شکل ویژه به آن بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس" به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

فرهاد رهبر در این جلسه با تأکید بر اهمیت و ضرورت حوزه فرهنگ در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: متولیان امور فرهنگی در دانشگاه باید هوشیارانه عمل کنند و برنامه ها و فعالیت های خود را با توجه به اثربخشی مثبت آنها اجرا کنند.

وی به تفاوت های تهاجم نظامی و فرهنگی اشاره و تصریح کرد: در جنگ نظامی، دشمن اعلام و دشمنی می کند، اما در جنگ و شبیخون فرهنگی، دشمن دوستانه و نرم و بی سروصدا ورود می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی، پدیده نفوذ را از خطرات جدی در دانشگاه ها توصیف کرد و افزود: دشمن از طریق تغییر باورها و نگرش ها در جوانان نفوذ می کند و اهداف خود را پیش می برد.

رهبر افزایش سطح آگاهی و بصیرت افزایی را از اولویتهای اصلی متولیان امور فرهنگی برشمرد و گفت: این موضوع مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است و دست اندرکاران امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به شکل ویژه به آن بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد رهبر مطرح کرد هشدار درباره پدیده نفوذ در دانشگاه ها

فرهاد رهبر مطرح کرد هشدار درباره پدیده نفوذ در دانشگاه ها