مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:502018-04-23دانش

تاکید رییس دانشگاه بیرجند بر ضرورت گسترش توریسم درمانی در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به اجرای اولین عمل جراجی توریسم درمانی در استان گفت: امیدواریم این امر در خراسان جنوبی گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم قائمی امروز (سوم اردیبهشت ماه) در اولین مجمع سلامت استان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حال حاضر 9 دانشکده در استان با 3355 دانشجو در 24 رشته تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در استان دستاوردهای بسیار داشته اما انتقاداتی به طرح وارد است که می توان منصفانه با آن برخورد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: افزایش بیمارستان های استان از هشت بیمارستان به 14 بیمارستان از مهم ترین دستاوردهای طرح تحول سلامت در استان است.

قائمی ادامه داد: طی چهار سال اجرای طرح تحول سلامت در استان تخت های فعال بیمارستان های با رشد 44 درصدی از 799 تخت به 1052 تخت افزایش یافته است.

وی بیان کرد: اولین جراحی توریسم درمانی در بیمارستان رازی از کشور عراق در استان انجام شد که امیدواریم بحث توریسم درمانی در استان گسترش یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: افزایش اورژانس هایی جاده ای به 61 اورژانس، و استقرار دو پایگاه اورژانس هوایی در استان از مهم ترین دستاوردهای طرح تحول سلامت در استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دانشگاه بیرجند بر ضرورت گسترش توریسم درمانی در خراسان جنوبی

تاکید رییس دانشگاه بیرجند بر ضرورت گسترش توریسم درمانی در خراسان جنوبی