مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 13:062018-04-23بين الملل

تظاهرات در تورنتو علیه حمله به سوریه همزمان با آغاز نشست «گروه 7»+عکس


معترضان به حمله اخیر سه کشور غربی به سوریه، در شهر تورنتو کانادا که میزبان نشست وزرای خارجه «گروه 7» است، تظاهرات اعتراضی برپا کردند.

- تظاهرات در تورنتو علیه حمله به سوریه همزمان با آغاز نشست گروه 7 +عکس معترضان به حمله اخیر سه کشور غربی به سوریه، در شهر تورنتو کانادا که میزبان نشست وزرای خارجه گروه 7 است، تظاهرات اعتراضی برپا کردند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه مخالفت های مردمی در کشورهای مختلف جهان از آمریکای لاتین گرفته تا برخی کشورهای غربی، میزبان نشست وزرای خارجی گروه 7 هم به صحنه اعتراضات مردمی تبدیل شد.

در حالی که اعتراض ها به حمله اخیر سه کشور غربی به سوریه به بهانه حمله شیمیایی در دوما ادامه دارد، نشست دو روزه وزرای خارجه گروه 7 در تورنتو کانادا از روز یکشنبه (روز گذشته) آغاز شد.

همزمان با آغاز این نشست و در تازه ترین مخالفت ها با حمله اخیر به سوریه، معترضان به این حمله در شهر تورنتو تجمع اعتراضی برگزار کردند.

معترضان ضمن مخالفت با حضور نظامیان آمریکایی در سوریه، حمله به این کشور به بهانه سلاح های شیمیایی را محکوم کردند.

آنها بنرهایی در دست داشتند که روی آنها این جملات نوشته بود: از سوریه دست بردارید، به استفاده از سلاح های شیمیایی به عنوان بهانه برای حمله به سوریه پایان دهید، نظامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در تورنتو علیه حمله به سوریه همزمان با آغاز نشست «گروه 7»+عکس

تظاهرات در تورنتو علیه حمله به سوریه همزمان با آغاز نشست «گروه 7»+عکس