مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:212018-04-23بين الملل

کشمکش درونی انگلیس برای ماندن یا ترک اتحادیه گمرکی اروپا بعد از برگزیت


با وجود مخالفت مجلس اعیان بریتانیا با برنامه دولت برای ترک اتحادیه گمرکی بعد از خروج این کشور از اتحادیه اروپا و باوجود تهدید علیه جایگاه نخست وزیر، - دولت لندن همچنان تاکید بر ترک اتحادیه گمرکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ترزا می نخست وزیر انگلیس با طغیانی درون کابینه خود در موضوع ماندن یا خروج از اتحادیه گمرکی اروپا بعد از برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) مواجه شده است.

به نوشته سایت شبکه خبری اسکای نیوز، با وجود انتشار گزارش هایی در برخی رسانه های انگلیس مبنی بر قصد خانم می برای ماندن در اتحادیه گمرکی اروپا، منابعی در داونینگ استریت گفتند نخست وزیر از برنامه خود برای خروج از اتحادیه گمرکی عقب نشینی نکرده است.

بعد از آنکه هفته گذشته مجلس اعیان بریتانیا با برنامه دولت انگیلس برای خروج از اتحادیه گمرکی موافقت نکرد، شورشی درون کابینه دولت ایجاد شد و روز سه شنبه (فردا) لوایح مربوط به اتحادیه گمرکی و مسایل تجاری میان لندن و بروکسل، در مجلس عوام بریتانیا میان نمایندگان به بحث و مذاکره گذاشته خواهد شد.

ترزا می تاکید دارد، بریتانیا باید از بازار واحد اتحادیه اروپا و اتحادیه گمرکی خارج شود تا لندن به صورت آزاد توافق های تجاری اش با دیگر کشورهای جهان را بدون محدودیت های اروپا بعد از برگزیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش درونی انگلیس برای ماندن یا ترک اتحادیه گمرکی اروپا بعد از برگزیت

کشمکش درونی انگلیس برای ماندن یا ترک اتحادیه گمرکی اروپا بعد از برگزیت