مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:202018-04-23اقتصادي

مسیر کارآفرین با فعال شدن دیپلماسی اقتصادی هموارتر می شود


از آغاز یک کار فرهنگی با هزار ذوق و آرزو تا  تبدیل شدن به بزرگترین کارگاه تولید صنایع دستی در خراسان رضوی، قصه ای از گروهی جوان و مستعد که در روزگار سخت تولید، - همچنان استوار گام بر می دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سالی که به عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است، شنیدن دغدغه های یک کارآفرین جوان که در حوزه صنایع دستی فعالیت می کند می تواند راهگشای تولید داخلی باشد.

مجتبی چمنی با حضور در دفتر این خبرگزاری با اشاره به شعار سال 97 بیان کرد: من پیشتر نیز گفته ام که برای تحقق شعار حمایت از تولید و اشتغال، هیچ عملی پربازده تر از حمایت از تولید صنایع دستی نیست؛ زیرا تنها محصولی است که به واسطه بازار بسیار خوبی که در خارج از کشور دارد به راحتی صادر می شود و مشکلی از این بابت ندارد، تولید آن نیز در داخل بسیار ارزان تمام می شود.

وی افزود: شاید نتوانیم هم اکنون از نظر سوددهی با تولیدات بزرگ رقابت کنیم و رسیدن به این هدف زمان لازم دارد، ولی در شرایط حال حاضر کشور، این نوع از تولید و تجارت یک فرصت بسیار عالی محسوب می شود.

این کارآفرین با اشاره به چگونگی تاسیس کارگاه خود عنوان کرد: شرکت ما در ابتدا یک کارگاه کوچک صنایع دستی بود که در سال 1385 افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر کارآفرین با فعال شدن دیپلماسی اقتصادی هموارتر می شود

مسیر کارآفرین با فعال شدن دیپلماسی اقتصادی هموارتر می شود