مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:152018-04-23سياسي

برنامه های هفته کارگر تشریح شد


معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار از برگزاری گردهمایی کارگران قراردادی و پیمانی در روز پنج شنبه، ششم اردیبهشت ماه خبر داد و دیدار با مراجع عظام و خانواده شهدای کارگر را از دیگر برنامه های این روز برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم صادقی فر- معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی - امروز در یک نشست خبری با تبریک هفته کارگر، اظهار کرد: هفته کارگر امسال تحت تاثیر مناسبات بین المللی و داخلی قرار گرفته ولی بارزترین تاثیر، نام گذاری سال 1397 به عنوان "حمایت از کالای ایرانی" بوده است.

وی تحقق شعار امسال را نیازمند عزم ملی و اراده فراجناحی دانست و گفت: این شعار برای تحقق باید تبدیل به خواستن ملی شود، چون حمایت از کالای ساخت داخل فقط خواست ما نیست و خیلی از کشورها به این هدف دست یافته اند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار ادامه داد: همچنان که بعضی کشورها مثل آلمان و ژاپن به این سمت حرکت کرده اند، ما نیز ناگزیریم برای تقویت اقتصاد و صنعت خود در دوره هایی به این موضوع بپردازیم.

صادقی فر اظهار کرد: اگر بیکاری در کشور کاهش یابد، بسیاری از معضلات اجتماعی هم کاهش خواهد یافت و حمایت از کالای ایرانی بهترین راه کاهش بیکاری در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته کارگر تشریح شد

برنامه های هفته کارگر تشریح شد