مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:102018-04-23دانش

برگزاری نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در دانشگاه آزاد گناباد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در روزهای 6 و 7 شهریور ماه 97 در این دانشگاه برگزار می شود.

- محمدرضا تمامگر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از رسالت های دانشگاه ها برگزاری کنفرانس ها و همایش بوده و دانشگاه آزاد اسلامی گناباد توانسته با برگزاری کنفرانس ها و همایش های متعدد ملی به این رسالت خود جامه علم بپوشاند.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل ها، ظرفیت ها و امکاناتی همانند آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته و کم نظیر مهندسی و فنی، کادر مجرب هیئت علمی در رشته ها و گرایش های متعدد برق از کاردانی تا دکتری تخصصی که در واحد دانشگاهی گناباد وجود دارد این افتخار را داشته ایم که هشت کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران را برگزار کنیم که این مهم یکی از شاخص ها و نقاط قوت واحد گناباد در زمینه مهندسی برق است که در کشور شناخته شده و همه به آن اذعان دارند و از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: در کنفرانس ها و همایش هایی که تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شده سعی بر آن بوده است تا تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجربیات، تبادل دستاوردهای جدید و توسعه همکاری های علمی و ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در دانشگاه آزاد گناباد

برگزاری نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در دانشگاه آزاد گناباد