مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 10:112018-04-23پزشكي

انتقاد رییس نظام پرستاری همدان از برگزاری آزمون های شبهه ساز استخدامی پرستاران


رییس نظام پرستاری همدان با اشاره به نارضایتی پرستاران همدان از نحوه برگزاری آزمون استخدامی، آن را شبهه ساز خواند و گفت: فرآیند مناسبی را برای جذب نیروهای جدید شاهد نیستیم.

- هادی زرینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به وضعیت استخدامی های پرستاران در همدان، اظهار کرد: متاسفانه فرآیند مناسبی برای جذب نیروهای جدید را شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه همکاران پرستار به این فرآیند بسیار معترضند، گفت: فرآیند درستی در جذب نیرو از سوی سازمان سنجش، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود ندارد.

رییس نظام پرستاری همدان با اشاره به اینکه نحوه امتیازدهی و اولویت بندی مشخص نیست و در آن شبهه وجود دارد، افزود: کسانی هستند که یک سال پیش امتحان داده اند اما هنوز جذب نشده اند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی فرایند کاملا اشتباهی دارد که به عنوان مثال درصد جذب نیروهای بومی مشخص نیست، گفت: پرستاری در یکی از شهرستان های همدان هفت تا هشت سال طرحی، قراردادی و شرکتی بوده و استخدام نشده است، اما فردی از شهرستان دیگری استخدام شده که بومی نیست.

زرینی با اشاره به اینکه نسبت به این وضعیت از سوی فرد بومی و غیربومی اعتراضاتی وجود دارد، افزود: فرد غیربومی راضی به فعالیت در آنجا نیست و فرد بومی را نیز به کار نگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس نظام پرستاری همدان از برگزاری آزمون های شبهه ساز استخدامی پرستاران

انتقاد رییس نظام پرستاری همدان از برگزاری آزمون های شبهه ساز استخدامی پرستاران