مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 10:052018-04-23اجتماعي

ارقام تولید انواع زباله در کاشان بسیار تکان دهنده است


سرپرست اداره محیط زیست کاشان از مشارکت دانش آموزان مناطق قمصر، برزک و قهرود برای پاکسازی طبیعت و برگزاری جشن روز زمین پاک خبر داد.

- حسین خادمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جامعه امروز اعداد و ارقام در خصوص تولید انواع زباله بسیار تکان دهنده است که رهایی از این مشکل، نیازمند آگاه سازی شهروندان در قالب برنامه های آموزشی و عملیاتی است.

وی افزود: تعالیم دینی و سیره معصومان علیه السلام، نسبت به رعایت پاکیزگی و حفظ محیط زیست سفارش های زیادی داشته است و آگاه سازی دانش آموزان امروز به عنوان شهروندان جامعه آینده نسبت به حفاظت از محیط زیست از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره محیط زیست کاشان با اشاره به نامگذاری برخی روزها، گفت: نهادینه سازی فرهنگ احساس مسئولیت در افراد از جمله اهداف مهم طرح هایی همچون روز زمین پاک است و حضور گسترده دانش آموزان نشان دهنده اهمیت این گونه فعالیت های مردمی است.

وی تصریح کرد: رفتار ناصحیح مردم در الگوهای زیستی شکننده شده و یکی از این عوامل تولید پسماند است که باید با مدیریت اصولی و برنامه های صحیح در ساماندهی آن کوشید که هدف از اجرای این برنامه تغییر رویه شهروندان در استفاده از اقلام پلاستیکی و تقویت همگرایی اقشار مختلف مردم برای کاهش تولید پسماند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارقام تولید انواع زباله در کاشان بسیار تکان دهنده است

ارقام تولید انواع زباله در کاشان بسیار تکان دهنده است