مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 09:352018-04-23پزشكي

ضرورت ساماندهی فعالیت عطاری ها در استان یزد


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالیت عطاری ها در استان، گفت: عطاری ها به هیچ عنوان نمی توانند شبه دارو عرضه کنند و فقط باید فرآوردهای گیاهی بفروشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین مصدق در نشست خبری هفته سلامت در مورد توزیع عادلانه دارو در سطح استان، اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال این سال ها در آموزش و پرورش رتبه های برتر کشور را کسب کرده ایم، توانستیم دانشکده داروسازی را در استان یزد راه اندازی کنیم.

وی با بیان این که استان یزد اولین استان کشور است که ظرفیت های صدور مجوز داروخانه ای را به اتمام رسانده است، افزود: ظرفیت شهری صدور مجوز داروخانه ای در استان یزد کامل شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد صدور 9 مجوز داروخانه برای روستاهای استان را از جمله اقدامات انجام شده در راستای توسعه عادلانه دارو دانست و بیان کرد: در حال حاضر تمام شهرهای استان یزد به داروخانه شبانه روزی مجهز هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت ساماندهی نشده عطاری ها در سطح استان یزد، گفت: هیچ کدام یک از عطاری ها نمی توانند شبه دارو بفروشند.

این مقام مسئول با بیان این که عطاری ها فقط می توانند داروهایی گیاهی عرضه کنند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 200 عطاری مجوز دار و 300 عطاری بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی فعالیت عطاری ها در استان یزد

ضرورت ساماندهی فعالیت عطاری ها در استان یزد