مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 08:452018-04-23اجتماعي

دختران دهه 60، پیشتاز ازدواج های اینترنتی


با وجود تبلیغات گسترده و بدون حد و مرز سایت های همسریابی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تنها یک سایت همسریابی اینترنتی مجوزدار در کشور وجود دارد.

- سایتی که در زیر مجموعه طرح همسان گزینی در برخی از استان های کشور فعالیت می کند و از سال 94 با همکاری وزارت ورزش وجوانان راه اندازی شده است.

آن طور که مدیر طرح همسان گزینی می گوید: تاکنون 17 هزار نفر از سوی سایت همسان گزینی به یکدیگر معرفی شدند و بیش از 2 هزار و 500 ازدواج هم از همین طریق صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: با این همه همچنان فعالیت بی شمار سایت های همسریابی غیرمجاز ادامه دارد و این مسأله موجب شده تا مردان و زنان مجرد زیادی به این سایت ها اعتماد کرده و در دام کلاهبرداری آنها بیفتند.

در همین زمینه با زهره حسینی ، مدیر تنها سایت مجاز همسریابی به گفت و گو نشستیم تا درباره چگونگی آشنایی دختران و پسران جوان از طریق این سایت توضیح دهد.

لطفاً درباره چگونگی ثبت نام و آشنایی متقاضیان ازدواج در این سایت توضیح دهید؟ این آشنایی ها به چه صورت اتفاق می افتد؟ متقاضیان ازدواج ابتدا باید به سایت مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنند.

کارشناسان ما بلافاصله پس از پر کردن چند فرم و شرکت در دو آزمون پرونده آنها را بررسی می کنند و با آنها جلسه ای برگزار می کنند تا در جریان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران دهه 60، پیشتاز ازدواج های اینترنتی

دختران دهه 60، پیشتاز ازدواج های اینترنتی