مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-04-23بين الملل

العبادی: پیروزی علیه داعش نتیجه جان نثاری های نیروهای عراقی است


نخست وزیر عراق اعلام کرد که مردم عراق به خاطر میهنشان دفاع کردند نه به دلایل سیاسی و خون هایی که در خاک عراق برای نجات کشور جاری شد بزرگترین دلیل اتحاد ملت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق طی سخنرانی که در جمع کثیری از اهالی استان الأنبار داشت، گفت: ما بر اهمیت کار و تلاش برای پیشرفت، تحقق امنیت و ثبات و ممانعت از شکل گیری دوباره فرقه گرایی در عراق تأکید داریم.

العبادی افزود: جان نثاری های نیروهای عراقی، باعث پیروزی علیه گروهک هایی که قصد داشتند عراق را به ماقبل تاریخ بازگردانند، شد.

نخست وزیر عراق گفت:همانگونه که در مقابل داعش به پیروزی رسیدیم، امروز نیز در بازسازی کشورمان، سرمایه گذاری و فراهم کردن شرایط آن موفق خواهیم شد.

العبادی یکشنبه به منظور بررسی وبحث درباره شرایط امنیتی و سیاسی با مسوؤلین دولت در استان الأنبار به این استان سفر کرد.

حیدر العبادی ادامه داد: این فرصت برای عراق وخصوصا استان الأنبار فراهم شده تا با همان نیروهایی که داعش را ریشه کن کردیم، کشورمان را بازسازی کنیم.

وی افزود: استان الانبار مرحله جدیدی را در پیش دارد که این مرحله شامل کار وتلاش به منظور بازگشت آوارگان و بازسازی این استان پس از آزادی آن از چنگال داعش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العبادی: پیروزی علیه داعش نتیجه جان نثاری های نیروهای عراقی است

العبادی: پیروزی علیه داعش نتیجه جان نثاری های نیروهای عراقی است